Järgmine ümarlaud
Toimunud ümarlauad
44. Teenuste haldus (11.12.2024)
43. Intsidentide ja probleemide haldus (aprill 2024)
42. Protsessijuhtimise käivitamine organisatsioonis - Tamro (jaanuar 2024)
41. GPT-tehnoloogia ja protsessid - Eesti Energia kogemus (jaanuar 2024)
40. Riskianalüüs (aprill 2023)
39. Äriprotsess ja kriisihaldus (aprill 2022)
38. Strateegia modelleerimine (märts 2022)
37. Protsesside jälgimine reaalajas (juuni 2021)
36. Protsesside analüüs ja juurutamine - näited praktikast (märts 2021)
35. Näiteid protsessikaeve rakendamisest praktikas (oktoober 2020)
34. Protsesside modelleerimise tarkvara (september 2020)
33. Erinevat tüüpi diagrammide kasutamine (jaanuar 2020)
32. Protsessimudelite kvaliteet, Elisa, VTA (november 2019)
31. Protsessimootor, TalTech, Telia (aprill 2019)
30. Fractal Enterprise Model (detsember 2018)
29. Business Process Innovation (juuni 2018)
28. Protsessimudelite taaskasutus Eesti Energias (veebruar 2018)
27. Protsessimõõdikud, Telia, Päästeamet, Maanteeamet (detsember 2017)
26. Teadmistebaas (oktoober 2017)
25. Protsessikaeve tehnikad ja nende kasutamine, Elisa, Nortal (mai 2017)
24. Protsessimudelid riigisektoris (aprill 2017)
23. Telia protsessimudelid (oktoober 2016)
...
Järgmisel ümarlaual räägime teenuste haldusest . Teema ja sisu sõnastas Ruti Kerro RIA'st:
Olen väga huvitatud järgmistest teemadest:
-
Teenusportfelli tööriista valik (nt kui mitu esinejat, siis võiks olla erinäited, mis tööriistu kasutavad ja kuidas need vajadustele vastavad)
-
Teenusportfelli ülesehitus ja selle erinevad tasemed/sügavused
-
Teenuste omavaheliste seoste kirjeldamine
-
Teenuste sõltuvuste kirjeldamine
-
kuidas tuvastada, millistest välisteenustest sõltutakse
-
ja teistpidi, millised riigi kriitilised teenused sõltuvad asutuse teenustest
-
-
Teenustasemete määramine teenustele
-
Kuidas väljatöötada ja juurutada standardklassid
-
Kuidas jälgida mittestandardseid SLA’sid
-
-
Kuidas jälgitakse SLA käideldavust – näited, kuidas vähendada käsitööd ja bürokraatiat
-
Milliseid tööriistu selleks kasutatakse
-
Seosed sündmushaldusega – näiteks monitooringu põhiselt ehitatud lahendus, kus on võimalik näha sõlmitud SLA käideldavust reaalajas
-
Järgmisel ümarlaual jagavad oma asutuse teenuste haldamise kogemust:
-
Kersti Kuusksalu - tootejuht Elisast;
-
Helen Tähtvere - strateegilise planeerimise juht Sotsiaalkindlustusametist.
Kohtume 11.12.2024 kell 15:00 üle veebi, liitumiseks vajutage alumist "nuppu".